Äsch

Okej nu är det såhär.
Jag försöker lägga band på mitt illamående med att bara dricka yoghurt. - Funkar sådär.
Men i alla fall.
Man har inte så mycket att göra när man är sängliggande (hah).
Hittills har jag idag nämligen spenderat min tid med att:

Gå in på facebook typ var tionde minut, ifall nåt nytt finns. Eh.
Pratat lite i telefon med typ mormor och Jack. Det är ändå fint.
Läst kissies blogg. HERREGUD. Då är det illa.
Spelat den gamla godingen harpan sisådär fem gånger.
Tagit fram en banan, inte vågat äta den.
Vart på balkongen några sekunder.
Övervägt att spy lite, men sedan vägrat.
Tagit penicillin.

Och för att ytterligare markera min uttråkning så funderar jag på att kolla på bombay dreams som kommer om några timmar. Håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0