YEYS

Sådärja.
Jag fick tillbaka min magsjuka. Imorse. Fräscht.
Fast nu har det liksom gått över igen.
Så det var nog inte riktigt påriktigtmagsjuka.
Kanske bara lite "efterskalv" Hahaha. Eller så.
Så jag har haft en tråkig dag idag också :(
Jack som sov här och var extra mysig och fin fick rusha till bussen.
Jag blev ledsen.

Idag har jag önskat mej en målarbok. För det är så mysigt.
Känner mej sådär lite kreativ, fast ändå inte.
Perfa med målarbok då. Jag har ju finfina pennor och allt.

Fast jag tror jag ska gå till jobbet imorron. För det borde funka.
Känns inte som att jag borde smitta, det gick ju över. Äsch.

Lite knäckemacka och philadelphia och grissini på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0